Z okamihov príbehy z detailov svet

Chcete utvoriť príbeh vašej značky?

O MNE A TERIGE

 

Volám sa Barbora Kaba.
Som grafická dizajnérka a ilustrátorka

1Venujem sa tvorbe vizuálnej identity pre firmy, spoločnosti, umelcov aj malých podnikateľov. Graficky navrhujem logo spoločnosti, určujem farebnú paletu a vizuálny štýl spoločnosti inšpiráciou farebnej psychológie a charakteristiky 4 ročných období. Ako výstup vypracujem pre klienta dizajn manuál v dokumente.

V tvorbe sa zameriavam na príbeh spoločnosti alebo osôb ktoré za ňou stoja, dôkladne sa zoznamujem ich s cieľmi, záujmami a prejavmi. Kreatívnym a zaujímavým spôsobom a charakteristikou 4 ročných období spolupracujem s klientom na výbere celkového štýlu jeho značky.

2Okrem vizuálnej identity sa zaoberám aj kresbou ilustrácií inšpirovanou najmä prírodou. Nájdete v mojom portfoliu.

“Niekedy je obraz a pohľad viac ako slová. Cieľom mojej práce je značkám vytvoriť vizuálnu identitu ktorá rozpovie ich príbeh svojim zákazníkom a priaznivcom. Zaujímavé sú pre mňa detaily a koreň vecí. Poznávať súvislosti je pre mňa veľmi dôležité. Snažím sa veci spájať a hľadať celok ktorý funguje aj poteší. a to Vo všetkom, v ľuďoch, v kuchyni aj v dizajne ”

ČO JE VIZUÁLNA IDENTITA ?

Vizuálna identita je vizuálna časť budovania značky spoločnosti, ktorá je vytvorená s cieľom zachytiť  tie pravé a známe dojmy, zážitky ktoré majú so značkou súvisieť. Zahŕňa čokoľvek vizuálne, čo značka produkuje ako napr. logo, fonty, štýl fotografie alebo iné vizuálne prvky ktoré komunikujú s celou značkou. Vizuálna identita je spôsob vizuálnej komunikácie zasadiť unikátny a rozpoznateľnú identitu pre organizáciu alebo značku v širokom  trhu.

Meno a názov spoločnosti

Logá a názvy značky sú základnými prvkami vizuálnej identity, ktoré sa objavujú na všetkých firemných produktoch a komunikáciách.

Farebná paleta

Set používaných farieb značky. Sú bežne začlenené vo všetkom čo firma robí  ( od tlačených dokumentov cez uniformy až po interiérové vybavenie priestorov.

Slogan

Textový prvok vizuálnej identity, zvyčajne vo forme vety, hesla, napr. vyjadrenie cieľa spoločnosti

Dizajn

Charakteristický vzhľad a dojem zákazníka pri využívaní služby alebo kontakte s produktom, balením.

Užívateľské prostredie

Webová stránka.

Zážitok

Pohľad na vizuálnu identitu ako celkový filmový zážitok v protiklade so statickými prvkami ako obraz..

1

VÁŠ PRÍBEH

Zoznámim sa s vašou značkou,
spoločnosťou a spoznám vaše
zameranie, hodnoty, ciele záujmy.
Rovnako vašu históriu, motívy,
prečo robíte to, čo robíte a prečo tomu veríte.

2

ŠTÝL V DETAILOCH

Na základe toho, čo sa o vás dozviem spolu nájdeme štýl , ktorý je pre vás vhodný.

4 ROČNÉ OBDOBIA
Dozviete sa ako jedno
zo 4 ročných období,
dokáže byť blízke vašim myšlienkam,
a hodnotám Vašej značky.

FAREBNÁ PALETA
Určíme si farebnú paletu,
ktorá dotvára identitu vašej značky.

3

LOGO A PÍSMO

Navrhnem a graficky spracujem logo a pripravím ho potrebné využite
do tlače a na webové prostredie.

FONT
V kombinácii s tvorbou loga
vyberiem po konzultácii font (písmo) vhodné pre vašu značku.

4

DIZAJN MANUÁL

Vytvorím PDF dokument,
ktorý zahŕňa váš štýl, font, grafické prvky, a logo v rôznych variantoch.
Dizajn manuál slúži ako sprievodca dizajnu k ďalším grafickým prácam
v budúcnosti.

CHCEŠ SA NIEČO OPÝTAŤ ?  

Máš otázku, ktorá ti nebola zodpovedaná na webstránke?

Použi okienko vedľa, nechaj mi správu a svoj kontakt.
Rada ti odpoviem na akékoľvek otázky týkajúce sa mojej tvorby.